invoso.com Report post Posted 04/04/2014 06:51 AM Hi, again in VG Norton find danger code (Suspicious.Cloud.9). Please solve problem! Nazwa pliku: f52bylcb.exe.partNazwa zagrożenia: Suspicious.Cloud.9Pełna ścieżka: c:\users\user\appdata\local\temp\f52bylcb.exe.part____________________________SzczegółyNieznane użycie pliku przez wspólnotę, Nieznany wiek, Zagrożenie WysokiOperacjePrzeprowadzone działania: Przeprowadzone działania: 1____________________________Na komputerach od NiedostępnyOstatnio używany 2014-04-04 na 08:47:23Element grupy Autostart NieUruchomiono Nie____________________________NieznanyNie wiadomo, ilu użytkowników z programu Norton Community używało tego pliku.NieznanyWersja tego pliku jest aktualnie nieznana.WysokiZagrożenie stwarzane przez ten plik jest wysokie.Typ zagrożenia: Heurystyczne wykrywanie wirusów. Wykrycie zagrożenia na podstawie heurystyki destrukcyjnego oprogramowania.____________________________Plik pobrany f52bylcb.exe.partNazwa zagrożenia: Suspicious.Cloud.9 zvoiceguide.comŹródło: nośnik zewnętrzny____________________________Działania dotyczące plikuPlik: c:\users\user\appdata\local\temp\f52bylcb.exe.partUsunięto____________________________Podpis cyfrowy pliku – SHA:31f87641c474475b103249cb6e61a1a869c0695707c1d758451248a6b682cd5fPodpis cyfrowy pliku – MD5:Niedostępne Share this post Link to post
SupportTeam Report post Posted 04/04/2014 07:23 AM VirusTotal says the install .exe is OK. Please see: https://www.virustotal.com/en/file/1cc6fc24981b427cc1fc22e1593525d68005a278bc0df9b55c4c8ed8ebfbcd82/analysis/1396595749/ Even Symantec report for VirusTotal does not raise any flags. Suggest you compare the SHA256 of your file. Maybe your download was modified, otherwise your anti-virus app could be just showing it as a false positive. Share this post Link to post
SupportTeam Report post Posted 04/04/2014 07:34 AM Looks like you had same report back in Novemeber: http://voiceguide.com/forums/index.php?showtopic=10623 Back then VirusTotal also found no issues, and nobody else reported any issues either. Share this post Link to post
invoso.com Report post Posted 04/08/2014 07:47 AM I send problem description to Symantec and they answered that should be solved in next software update. Share this post Link to post